Моніторинг є складовою управління якістю освіти. Управління якістю освіти - це система певних організаційних процедур, яка забезпечує якість всіх головних складових освітнього процесу - його цілей, змісту освіти, діяльності вихователів, діяльності вихованців, організації освітнього процесу, оцінки якості освіти.
Вихователь щорічно двічі на рік здійснюється діагностика рівнів компетенції дітей відповідно вимог Базового компоненту дошкільної освіти. Використовується методичний посібник «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти» (Киричук Т. В., Кулик О. М., Шаповал Н. М.), який містить матеріали щодо організації і проведення моніторингу досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти, показники досягнень дітей, діагностичний інструментарій, обладнання, методику обстеження, характеристику рівнів засвоєння програмових вимог.
Зведена відомість результатів діагностичних зрізів щодо виявлення показників компетентності дітей дошкільного віку за лініями розвитку навчання і виховання згідно Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція) в 2020-2021 н.р. (січень)
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.